Powered by Smartsupp
Darmowa dostawa dla rowerów powyżej 4999zł oraz pozostałego asortymentu powyżej 249zł!

Trek Slash 9 GX AXS T-Type Generacja 6 Mercury S 27.5" 2025

Symbol: 5302833
Dostępność: dostępny
26499.00
szt.
Dostawa w ciągu: 2-3 dni roboczych
EAN:
768682127575

Informacje ogólne

Slash 9 GX AXS T-Type to górski rower enduro zapewniający najlepszą wydajność w aluminiowym opakowaniu. Zbudowany jest na konstrukcji z wysokim punktem obrotu, która zwiększa przyczepność na stromych wzniesieniach, a przy zlatywaniu ze wzgórza zapewnia stabilność. Mieszany zestaw kół: 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, zapewnia pełne wrażeń prowadzenie. Dodatkowo ulepszone zawieszenie RockShox ze skokiem 170/170 mm przyjmie na siebie wszystkie uderzenia, a całości dopełnia bezprzewodowy napęd SRAM GX AXS Transmission, gwarantujący precyzyjne przerzucanie.

Szukasz możliwie najlepszego roweru enduro z aluminium i chcesz, aby był wyposażony w komponenty gotowe do zjazdów. Chcesz długiego skoku, żeby przelatywać przez wyboiste tereny jak na skrzydłach, oraz konstrukcji z wysokim punktem obrotu dla większej przyczepności i stabilności. Podoba Ci się dodatkowa wszechstronność, jaką zapewnia mieszany zestaw kół.

Rama z Alpha Platinum Aluminium z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i kółkiem napinającym, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm, dzięki widelcowi RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 oraz damperowi RockShox Vivid Select+. Mnóstwo biegów ułatwiających podjazdy, dzięki bezprzewodowemu napędowi SRAM GX AXS, sztyca regulowana Bontrager Line i zestaw mieszanych kół Bontrager Line Comp 30, 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu, przystosowanych do montażu bezdętkowego, z piastą Rapid Drive.

Slash 9 GX AXS T-Type to mocarna maszyna enduro ze stopu aluminium, która zachwyci osoby szukające najlepszych komponentów w wytrzymałej aluminiowej ramie. Długi, 170 mm skok przedniego i tylnego zawieszenia sprawia, że pokonywanie występów i spadków to bułka z masłem, a ulepszone komponenty to wisienka na torcie.

Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania

Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach

Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w zestaw mieszanych kół - szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości

Możesz dostosować Slasha do sposobu jazdy i terenu, a to dzięki regulacji przełożenia ramy, przykręcanemu dolnemu mocowaniu dampera umożliwiającemu przejście na całkowicie 29-calowe koła, a także regulowanym sterom (sprzedawanym oddzielnie)

W wewnętrznym schowku możesz przewozić narzędzia i przekąski i jest on dostępny we wszystkich modelach

Rozwiązania

Konstrukcja z wysoką osią obrotu wahacza

Wysoko położona oś obrotu wahacza w Slash umożliwia przemieszczanie osi koła do tyłu, gdy zawieszenie zostaje ściśnięte, dzięki czemu koło tylne porusza się zgodnie ze zwrotem siły z uderzeń o przeszkody i szybciej odsuwa z drogi. Na szlaku zapewnia to wyjątkowo płynną pracę, a jednocześnie pozwala zachować pęd i niesamowitą przyczepność.

Ogranicz odbicie pedałów

Większy napinacz górny Slash nie tylko eliminuje odbicie pedałów spowodowane położoną wysoko osią obrotu wahacza. Jego rozmiar i położenie zapewniają idealne ograniczenie ugięcia dampera dla sprawnego pedałowania. Napinacz dolny zmniejsza naprężenie łańcucha na przerzutce, dzięki czemu cieszysz się płynniejszą zmianą biegów i sprawnością pracy zawieszenia.

Różne rozmiary kół

Standardowo otrzymujesz 29-calowe koło z przodu dla wygody toczenia i mniejsze, 27,5-calowe, z tyłu, idealne na szaleństwa. Chcesz się cieszyć z prędkości 29-era? Po prostu wymień dolne mocowanie dampera (sprzedawane oddzielnie), aby obniżyć suport i założyć szybsze koło również z tyłu.

Usprawniony schowek w ramie

Zamknięcie osłony schowka jest większe, wygodniejsze w użyciu, a części plastikowe wykonane z materiałów z recyklingu.

Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko

Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.

Agresywny lub zrelaksowany - wybór należy do Ciebie

Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.

Dolne rury widełek tylnych odpowiadające rozmiarowi ramy

Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.

Cisza i bezpieczeństwo

Opracowana z wyjątkową uwagą osłona dolnej rury widełek tylnych ogranicza ruch łańcucha, co przekłada się na cichą jazdę, a zdejmowane osłony rury dolnej chronią przed uderzeniami kamieni.

Specyfikacja techniczna

Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, aluminiowy łącznik wahacza, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, sztywna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku
*Widelec Rozmiar: S
RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3.1 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku
Rozmiar: S
RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku
Rozmiar: M, ML, L, XL
RockShox ZEB Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś Maxle Stealth, 170 mm skoku
Amortyzator RockShox Vivid Select+, 230 x 65 mm
Maks. kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony)

*Koło przednie Rozmiar: S
Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali
Rozmiar: M, ML, L, XL
Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali
Koło tylne Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali
Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia
*Opona Rozmiar: S
Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50"
Rozmiar: M, ML, L, XL
Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50"
Element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml
Taśma na obręcz TLR Bontrager
Maks. rozmiar opon Rama: 2,50", Widelec: Patrz specyfikacja producenta

Manetka SRAM AXS POD
Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, Typ T
Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, Typ T, 30T, linia łańcucha 55 mm, 165 mm długości
Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA
Łańcuch SRAM GX Eagle, Typ T, 12-rzędowa
Maks. wielkość zębatki 1x: 34T okrągłe, 32T owalne, min. 28T

Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
*Sztyca Rozmiar: S
Sztyca regulowana Bontrager Line, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 310 mm długości
Rozmiar: M, ML, L, XL
Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości
Hamulec Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM CODE Bronze
Tarcza hamulcowa SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm
Rozmiar tarczy Maks. rozmiary tarczy hamulcowej - Rama: 220 mm, Widelec: patrz producent widelca

Torba Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy

Waga M - 17,60 kg (z uszczelniaczem TLR, bez dętek)
Ograniczenie wagowe Maksymalne obciążenie tego roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i przewożonych przedmiotów) wynosi 136 kg.
Parametry:
Rok modelowy:
2024
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.

Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
Negocjuj cenę!
Podpis:
E-mail:
Negocjuj cenę!:

Mimo podjętych wszelkich starań by opis i specyfikacja produktu była zgodna ze stanem faktycznym producenci zastrzegają sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy przed zakupem o kontakt w celu upewnienia się o faktycznej specyfikacji.

Dostawa

My przywozimy, Ty wsiadasz i jedziesz - wysyłka złożonych rowerów

Kupując rower w sklepie Interbike, z wybraną opcją wysyłki roweru w 100% złożonego, otrzymujesz rower w 100% skręcony oraz wyregulowany – i co najważniejsze – objęty pełną gwarancją producenta. Dodatkowo nie poświęcisz czasu na składanie roweru i nie ponosisz dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że niektóre rowery nie posiadają na wyposażeniu pedałów i należy je zakupić osobno.

Dodatkowo. Jeśli zamówisz rower plus akcesoria takie jak oświetlenie, błotniki, licznik czy koszyk na bidon możemy zamontować je dla Ciebie za darmo!

Cennik dostawy rowerów:

  • dostawa roweru do samodzielnego montażu Ambro Express/Pocztex: 149zł. Dla rowerów powyżej 4999zł: darmowa
  • dostawa w pełni złożonego roweru Ambro Express: 249zł.

Cennik Dostawy części i akcesoriów:

Płatności z góry:

  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 24 zł
  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
  • przesyłka kurierska InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 23 zł
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 17 zł
  • przesyłka Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa

Płatności przy odbiorze:

  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 26 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 21 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa InPost dla zamówień od 249zł: darmowa
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień do 149zł włącznie : 25 zł
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 149zł do 249zł włącznie : 19 zł
  • przesyłka pobraniowa Paczkomat InPost dla zamówień od 249zł : darmowa

Raty w Interbike!

Systemy ratalne - zakupów w systemie ratalnym w sklepie internetowym Interbike można dokonać za pomocą banków:

-BNP Paribas Polska S.A.

Obecnie nasza oferta to:

BNP Paribas - Od 3 do 60 rat. Oprocentowanie 0.5% odsetek w skali miesiąca. Dla towarów przecenionych

BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów przecenionych. Tylko w wypadku podpisania wniosku ratalnego poprzez aplikację mobilną BNP Paribas

BNP Paribas - Od 3 do 10 rat. Oprocentowanie 0%. Dla towarów nieprzecenionych

Interesują Cię raty 0% dla innych towarów? Odezwij się do nas, spróbujemy dopasować ofertę!

Darmowy montaż akcesoriów

Do każdego roweru przed wydaniem lub wysyłką montujemy akcesoria za darmo!

Jeżeli kupujesz rower i potrzebujesz dodatków takich jak oświetlenie, podnóżek, błotniki, licznik, koszyk na bidon lub innych, pamiętaj że możemy je dla Ciebie zamonotować za darmo!

Jeżeli potrzebujesz doradztwa w sprawie doboru akcesoriów które pasują do wybranego roweru odezwij się do nas e-mailowo przed zakupem: sklep@interbike.pl

Jeżeli kupujesz rower wraz z akcesoriami i nie chcesz byśmy je montowali, napisz proszę o tym w komentarzu do zamówienia.